- Szczegóły
We wrześniu w ramach projektu dla klas 7 i 8 szkoły podstawowej oraz gimnazjalnych młodzież stworzyła I numer gazetki matematycznej „PLUSIK”. W tym miesiącu były to głównie treści związane z tabliczką mnożenia, badaniami przeprowadzonymi przez uczniów oraz treściami, które ją zaciekawiły. Również rodzice zainteresowali się naszą gazetką, co tylko napędza uczniów do poszukiwań nowych, atrakcyjnych treści.
W ramach bloku tematycznego „% dla każdego” odbyły się warsztaty przy komputerach dotyczące obliczania procentów. Zgłębiając wiedzę dotyczącą lokat i kredytów uczniowie tworzyli wykresy w exelu .
Ponadto młodzież poznała w pojęcie kodów i szyfrów. Poczyniła pierwsze kroki w zakresie kodowania.
Końcem miesiąca uczestnicy projektu zorganizowali VIII Dzień Tabliczki Mnożenia w którym wzięli udział: uczniowie i pracownicy naszej szkoły, rodzice, nauczyciele oraz radni i urzędnicy. Po przeprowadzeniu mini egzaminów okazało się, że większość świetnie pamięta tabliczkę mnożenia.
Projekt „Spotkania z matematyką” został dofinansowany przez fundację mBanku.
- Szczegóły
Wrześniowy numer naszego matematycznego "PLUSIKa" jest również dostępny dla was w internecie.
Zapraszamy wszystkich do lektury!
Dzieciom i młodzieży uczęszczającej do Szkoły Podstawowej w Alwerni przypominamy,
że do 19.10.2018 r. czekamy na rozwiązanie zagadek--> szczegóły w środku numeru.
Gazetka została wydana w ramach projektu matematycznego
„Spotkania z matematyką” dofinansowanego przez fundację mBanku.
Redakcja
- Szczegóły
Miło nam poinformować, że w tym roku szkolnym w okresie wrzesień - grudzień 2018 będą realizowane dwa projekty matematyczne:
"Spotkania z królową nauk" dla uczniów klas 4,5,6 Szkoły Podstawowej
oraz
"Spotkania z matematyką" dla uczniów klas 7, 8 Szkoły Podstawowej oraz dla klas III gimnazjum.
Projekty zostały dofinansowane przez fundację mBanku.
Regulamin projektu "Spotkania z królową nauk".
Regulamin projektu "Spotkania z matematyką".
- Szczegóły
28.09.2018 odbył się w naszej szkole VIII Dzień Tabliczki mnożenia. Kolejny rok z rzędu „Młodsi sprawdzali, czy starsi tabliczkę mnożenia znają” . Cieszymy się, że wszystkim poszło doskonale, co widać na zdjęciach.